En liten apa

Häromdagen damp ett efterlängtat paket ner i min brevlåda! Nämligen en liten apa. Det är faktiskt en nagellackstork. När man trycker på plattan med bananerna på så blåser han luft på naglarna.
 

Det här nog ett av de sämsta köpen jag någonsing gjort, haha! Han klarade inte av att torka nagellacket överhuvudtaget, däremot så blir man lite frusen om fingrarna efter en stund. Och jösses vad fläkten inuti låter!
 
Helt ärligt så hade jag inte särskilt höga förväntningar på den här "nagellackstorken" ens när jag beställde honom. Men han kostade ungfär 20 kr och är ju så otroligt söt!
 
Han har fått en egen liten plats här på mitt skrivbord. Där han får sitta och bara se gullig ut!
 
(P.S För er som undrar vilket nagellack jag använt så är det Kleancolor #210 Fairy Pink. Använde det eftersom att det är ett av de nagellack som torkar långsammast av de jag har.)
 
 
#1 - Lela

Har aldrig haft något stort förtroende för de där lacktorkarna men den var väldigt söt:)

Svar: Haha, nej, inte jag heller egentligen. Men den var så himlans söt så jag tänkte att jag skulle testa! :)
PinkFlyingCow

#2 - Lisa's Nails

I saw this on ebay, I need a nail dryer, usually I use my uv lamp or a nail dry spray.

Svar: Yeah I bought mine from eBay. I think it's super cute, but pretty much useless though, haha! I used to have a nail dry spray too and it was so much better! :)
PinkFlyingCow