Fullspäckad dag!

Idag har jag varit helt galet upptagen med allt möjligt, därför har jag inte hunnit uppdatera bloggen förrän nu. Jag har heller inte hunnit få in bilderna från kameran, så min tutorial får komma imorgon istället... Jag tog dock ett par bilder med min mobil alldeles nyss, så ni kan få se naglarna jag gjorde (inte särskilt avancerade i och för sig, men ändå) ^^
  

  

Jag trivdes väldigt bra med rosetterna jag hade för ett tag sedan, så bestämde mig för att göra nya, nästan likadana! ^^ Den här gången blev det lite mer enkelt och stilrent med bara svart och vitt. Om ni vill veta hur man gör så kika gärna på min tutorial som kommer upp imorgon!

Ikväll blir det inte något mer bloggande för min del, ska titta på en film strax och sen blir det sängen för mig - har en viktig dag framför mig imorgon! Hoppas att ni alla håller tummarna för att det vill sig den här gången! Lovar att jag berättar hur det går! ^^

God natt på er alla!