Lite klurigt

Fick frågan om det inte är svårt att måla naglarna på höger hand (om man är högerhänt). Självklart är det lite svårare än att måla vänster hand, men som jag tidigare poängterat så gör det ingenting om inte rosorna blir perfekta, det syns att det är rosor ändå!

Jag brukar alltid ta kort på min vänsterhand, men oftast på grund av att det är lättare att ta kort med hälp av höger. Här nedan kan ni se en bild på högerhanden - och den kanske inte blev lika bra som vänster, men man tänker inte på det. ^^



Det syns ju fortfarande att det är rosor, eller hur? ^^

Och tänk på att det här är en närbild av naglarna, man tittar ju oftast inte riktigt så nära på naglarna sedan - detsamma gäller när du hänger över dom och är koncentrerad - då hittar man en massa fel som egentligen inte kommer synas sen! Så mitt tips är att prova sig fram och ha kul!

Glömde också att tillägga att den här designen går alldeles utmärkt att ha även på korta naglar (vilket kan vara svårt att hitta inspiration till ibland).

#1 - The peach ~

Heheh det var jag som ställde frågan :3 Tack för svar :D Btw diggar ditt namn, Pinkflyingcow :D

#2 - Felicia Linn

Jättefina naglar.