Gammaldags Rosor

 
Material:

- Topplack - Depend
- Baslack - Depend
- Penslar - Panduro Hobby (jag har klippt till dem själv)
- Akrylfärger - Pebeo studio acrylics:
#11 Titanium white
#12 Light lemon yellow
#20 Quinacridone scarlett (röd)
#26 Mars black
- Ljusrosa Nagellack - Min egen blandning

#1 - LinneaLoveless

Vilken galet snygg design du har!
Helt underbar! Har du gjort den själv? :)

Svar: Tack! :D Japp, det har jag. Jag gör bloggdesigns genom mitt företag - www.angelized.nu ! :)
PinkFlyingCow

#2 - LinneaLoveless

Åh fett najs! Kan man beställa av dig då?^^

Svar: Absolut! Släng iväg ett litet mail med dina önskemål, så knepar jag ihop ett förslag! :)
PinkFlyingCow

#3 - LinneaLoveless

Åh najs!
Måste bara fråga, kostar de något? ^^

Svar: Ja, det gör det. :) 500 kr tar jag för en bloggdesign.
PinkFlyingCow